سياسية الخصوصية
سياسة الخصوصية
آخر تحديث: 5 ابريل 2025
التعريفات والمقدمة
تصف سياسة الخصوصية هذه الخاصة بـ Sirati Platform أو Sirati (ويمكن الإشارة إلى منصة سيرتي أيضًا بأسماء مثل المنصة، أو نحن) كيف ولماذا قد نقوم بجمع معلوماتك و/أو تخزينها و/أو استخدامها و/أو مشاركتها ("المعالجة").
عند استخدامك لخدماتنا ("الخدمات")، مثل زيارة أي من مواقعنا الإلكترونية، أو استخدام أي من منتجات منصة سيرتي بأي شكل من الأشكال، أو تفاعلك معنا بأي طريقة أخرى، فإنك توافق على ممارسات جمع البيانات واستخدامها كما هو
موضح في هذه السياسة.
تساعدك قراءة سياسة الخصوصية هذه في فهم حقوقك وخياراتك المتعلقة بالخصوصية. إذا كنت لا توافق على سياساتنا،
يرجى الامتناع عن استخدام خدماتنا أو موقعنا.
لأي أسئلة أو استفسارات، يرجى التواصل معنا على:
support@sirati.bh
البيانات الشخصية: أي معلومات تتعلق بفرد محدد أو يمكن التعرف عليه. يتضمن ذلك، على
سبيل المثال لا الحصر، الأسماء ومعلومات الاتصال وأرقام التعريف وبيانات الموقع وأي معلومات أخرى يمكن
استخدامها لتحديد هوية الشخص، سواء بشكل مباشر أو غير مباشر.
موضوع البيانات: فرد يخضع للبيانات الشخصية. يشير هذا إلى أي شخص يتم جمع بياناته
الشخصية أو معالجتها أو تخزينها بواسطة Sirati، بما في ذلك العملاء المحتملين والمتقدمين للوظائف
ومستخدمي خدماتنا.
المعالجة: أي عملية أو مجموعة من العمليات يتم إجراؤها على البيانات الشخصية، سواء
كانت آلية أو يدوية. يتضمن ذلك جمع البيانات الشخصية أو تسجيلها أو تنظيمها أو هيكلتها أو تخزينها أو
تكييفها أو تغييرها أو استرجاعها أو استخدامها أو الكشف عنها أو مشاركتها أو حذفها.
المعلومات التي نقوم بجمعها
نجمع المعلومات الشخصية التي تقدمها طواعية عند تسجيلك في الخدمات، أو عند اهتمامك بمعرفة المزيد عن Sirati
أو منتجاتنا وخدماتنا، أو عندما تشارك في أنشطة على الخدمات، أو بطرق أخرى عند التواصل معنا. تعتمد
المعلومات التي نجمعها على كيفية تفاعلك معنا ومع الخدمات، والخيارات التي تقوم بها، والمنتجات والميزات
التي تستخدمها. قد تشمل المعلومات الشخصية التي نجمعها:
- الأسماء
- أرقام الهواتف
- عناوين البريد الإلكتروني
- أسماء المستخدمين
- كلمات المرور
- جميع تفاصيل الملف التعريفي
- جميع تفاصيل التقديم الوظيفي
- بيانات الدفع
مشاركة المعلومات
يجوز لنا مشاركة المعلومات التي تقدمها مع شركاء التوظيف الموثوق بهم بشكل صارم بغرض تسهيل طلب الوظيفة الخاص
بك وتحسين خدماتنا. قد يشمل ذلك:
- اسم مقدم الطلب
- الجنس
- العمر
- عنوان البريد الإلكتروني
- رقم الهاتف
- الموقع
- ساعات العمل
- الرقم الشخصي
- سنوات الخبرة
- مجال التخصص
- السيرة الذاتية والوثائق الأخرى ذات الصلة
- أي معلومات شخصية مقدمة أثناء التسجيل أو التقديم
تتم جميع عمليات مشاركة البيانات وفقًا لقانون حماية البيانات الشخصية (PDPL) في البحرين وبموافقتك الصريحة
فقط.
هل من الازم تقديم بياناتك الشخصية ؟
نقوم بمعالجة بياناتك الشخصية بناءً على موافقتك المشروعة، ومع ذلك، إذا رفضت معالجة بياناتك الشخصية، فقد لا
نتمكن من تقديم خدماتنا لك. سنخبرك عندما يكون جمع البيانات الشخصية اختياريًا.
ما هي مدة تخزين بياناتك الشخصية؟
نحن نحتفظ بالبيانات طالما كان ذلك مطلوبًا وفقًا لمتطلبات الاحتفاظ التنظيمية والمهنية المحلية. سنحتفظ
بالبيانات المتعلقة بمعاملاتك طوال مدة هذه الاتفاقية. وبعد إنهاء هذه الاتفاقية، سيتم الاحتفاظ بالبيانات
لمدة 10 سنوات. قد نحتفظ بمعلومات مجهولة المصدر لفترة أطول لأغراض تاريخية وبحثية وتحليلية قد تتم مراجعة
البيانات المخزنة للتحقيق ومراقبة الاحتيال وأغراض الامتثال ولأي سبب آخرى ضروريًا.
مشاركة بياناتك الشخصية:
قد تتم مشاركة بياناتك ومعلوماتك الشخصية داخل سيرتي ومع اطراف ثالثة خارجية (بما في ذلك، على سبيل المثال لا
الحصر، الموظفين والمقاولين والوكلاء) على أساس الحاجة. قد نحتاج إلى نقل البيانات التي تتضمن معلوماتك
الشخصية خارج البحرين بغرض تقديم خدماتنا دون انقطاع .
حقوقك بموجب قانون حماية البيانات الشخصية في مملكة البحرين.
- الحق في الإحاطة بشأن معالجة بياناتك الشخصية؛
- الحق في طلب تصحيح المعلومات الشخصية إذا كانت غير دقيقة واستكمال المعلومات الشخصية غير الكاملة؛
- الحق في الاعتراض على معالجة بياناتك الشخصية؛
- الحق في تقييد معالجة بياناتك الشخصية؛
- الحق في سحب موافقتك في أي وقت؛
إذا كنت ترغب في ممارسة أي من هذه الحقوق، يرجى الاتصال بنا على privacy@sirati.bh.
ومع ذلك، يرجى ملاحظة أن هذه لا تنطبق في جميع الظروف، وأن بعض هذه الحقوق تكون فعاله فقط اعتبارًا من تاريخ
إشعار السياسة هذا.
الكشف عن البيانات لجهات التوظيف الخارجية
يجوز لنا الكشف عن بياناتك الشخصية لشركاء التوظيف الخارجيين الذين يوافقون على استخدامها فقط لمواءمتك مع
فرص العمل. إذا كنت لا ترغب في مشاركة بياناتك مع هؤلاء الشركاء، فيمكنك سحب الموافقة في أي وقت عن طريق
التواصل معنا على privacy@sirati.bh.
بعد تسجيلك في المنصة
بعد تسجيلك في المنصة، يحق للمنصة إرسال رسائل عبر البريد الإلكتروني لأغراض التسويق أو للإعلان عن الشواغر
الوظيفية.
كيفية الحفاظ على أمان معلوماتك
لقد اتخذنا إجراءات أمنية تقنية وتنظيمية مناسبة ومعقولة لحماية أمان أي معلومات شخصية نقوم بمعالجتها. ومع
ذلك، لا يمكن ضمان أمان المعلومات الشخصية بنسبة 100%، وبالتالي فإننا لا نستطيع أن نضمن حمايتها بشكل كامل
من جميع الهجمات أو الأحداث غير المصرح بها.
لماذا نستخدم ملفات تعريف الارتباط؟ (الكوكيز)
نستخدم ملفات تعريف الارتباط الخاصة بالطرف الأول والثالث لأغراض متعددة، بما في ذلك الأسباب التقنية اللازمة
لتشغيل مواقعنا الإلكترونية، وتحسين تجربة المستخدم، وتتبع اهتمامات المستخدمين، وتقديم إعلانات مستهدفة.
تقدم الأطراف الثالثة ملفات تعريف الارتباط لأغراض إعلانية وتحليلية وأخرى.
Privacy Policy
Privacy Policy
Last Updated: April 5, 2025
Definitions and Introduction
This Privacy Policy describes how Sirati Platform (also referred to as we or The Platform or Sirati) may
collect, store, use, and share your information ("Processing"). By using our services ("Services"), such
as visiting any of our websites, using any Sirati products in any form, or interacting with us in any
other way, you agree to the data collection and usage practices as outlined here. Reading this Privacy
Policy can help you understand your rights and choices regarding privacy. If you do not agree with our
policies, please do not use our services or website. If you have any questions or concerns, please
contact us at
support@sirati.bh
Personal Data: Any information that relates to an identified or identifiable
individual. This includes but is not limited to names, contact information, identification numbers,
location data, and any other information that can be used to identify a person, either directly or
indirectly.
Data Subject: An individual who is the subject of personal data. This refers to any
person whose personal data is being collected, processed, or stored by Sirati, including potential
customers, job applicants, and users of our services.
Processing: Any operation or set of operations performed on personal data, whether
automated or manual. This includes collecting, recording, organizing, structuring, storing,
adapting, altering, retrieving, using, disclosing, sharing, or deleting personal data.
Information We Collect
We collect personal information that you voluntarily provide when registering for our services,
expressing interest in learning more about Sirati or our products and services, participating in
activities on our services, or when communicating with us. The information we collect depends on how you
interact with us and the services, the choices you make, and the products and features you use. Personal
information we collect may include:
- Names
- Phone numbers
- Email addresses
- Usernames
- Passwords
- Payment data
Sharing of Information
We may share the information you provide with trusted recruitment partners strictly for the purpose of
facilitating your job application and improving our services. This may include:
- Name of the applicant
- Gender
- Age
- Email address
- Phone number
- Location
- Working hours
- Personal number
- Years of experience
- Field of specialization
- Resume and other relevant documentation
- Any personal information provided during registration or application
All data sharing is done in compliance with Bahrain's PDPL and only with your express consent.
Is it necessary to provide your personal data?
We process your personal data based on your legitimate consent. However, if you refuse the processing of
your personal data, we may not be able to provide our services to you. We will inform you when the
collection of personal data is optional.
How long do we retain your personal data?
We retain data as long as required by local regulatory and professional retention requirements. We will
keep data related to your transactions for the duration of this agreement. After the termination of this
agreement, data will be retained for 10 years. We may retain anonymized data for a longer period for
historical, research, and analytical purposes. Stored data may be reviewed for fraud investigation,
monitoring, compliance purposes, or any other reason deemed necessary.
Sharing your personal data:
Your personal data and information may be shared within our organization and with third parties
(including, but not limited to, employees, contractors, and agents) on a need-to-know basis. We may need
to transfer data that includes your personal information outside of Bahrain to provide our services
without interruption.
Your rights under the Personal Data Protection Law of the Kingdom of Bahrain.
- The right to be informed about the processing of your personal data;
- The right to request correction of inaccurate personal data and completion of incomplete personal data;
- The right to object to the processing of your personal data;
- The right to restrict the processing of your personal data;
- The right to withdraw your consent at any time;
If you wish to exercise any of these rights, please contact us at privacy@sirati.bh.
However, please note that these rights do not apply in all circumstances, and some of these rights
are effective only from the date of this policy notice.
Data Disclosure to Third-Party Recruiters
We may disclose your personal data to third-party recruitment partners who agree to use it solely for
matching you with employment opportunities. If you do not wish for your data to be shared with these
partners, you may withdraw consent at any time by contacting us at support@sirati.bh.
After You Register
After you register on the platform, the platform has the right to send emails for marketing purposes or
to advertise job vacancies.
Securing Your Information
We have implemented appropriate technical and organizational security measures to protect the security of
any personal information we process. However, it is not possible to guarantee 100% security of personal
information, and therefore, we cannot fully ensure its protection against all unauthorized attacks or
events.
Why Do We Use Cookies?
We use first-party and third-party cookies for various purposes, including necessary technical reasons
for operating our websites, improving user experience, tracking user interests, and delivering targeted
advertising. Third parties provide cookies for advertising, analytical, and other purposes.